måndag 17 januari 2011

The beautiful people

Blir lite småsur på alla fjortisar födda 97 som kallar mig emo, inklusive min syster "Bert", som visserligen är född -98 men ändå kallar mig emo och beter sig som en omogen liten fjortis. ._.' Vet dom ens vad ordet "emo" betyder? Nee. Just det. Bara för att jag inte klär mig som dem i märkeskläder och använder en massa missbildat smink.
Jag gillar kanske att klä mig i svarta kläder och dampa loss med mina vänner, live with it haha. xd ^^
Mamma har förresten betalat för min systemkamera nu! Så jag hoppas den skickas snart. Bara inte posten fuckar med mig och beslutar sig för att leverera den i slow motion, så som det var förra gången jag köpte en kamera... :c
Sitter och lyssnar på Marilyn Manson och har tråkigt... Mmya. Har pluggat sönder i dag faktiskt, first time ever. Gillar inte spanskaglosor. Men jag slipper i alla fall ha en störd matteläxa den här terminen, häh. c:
Men nu ska jag återgå till att skrika med i Marilyn Mansons låtar, see ya'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen