söndag 16 januari 2011

Test

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - Båda :3 Fast jag har redan två i läppen. xd
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös, FUCKYEAH
3. Dricka grön eller röd mjölk? - röd
4. Brinna upp eller drunkna? - vet inte ;s
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner, eller det beror på...

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - som vän ja0
2. har du skolkat? - faktiskt inte (förvånande)
3. varmt eller kallt? - jag hatar snö, men jag hatar solen ännu mer. Så jag väljer kallt.
4. soligt eller regn? - regnigt, det är mysigt :3
5. fanta eller cola? - euw, inget
6. är du nyttig av dig? - inte direkt, men jag är ju inte jätteonyttig i alla fall

OM MIG
1. vad heter du? - Felicia
2. syskon? 5 + 1 död
3. Vart bor du? - utanför falkenberg
4. Hur många barn vill du ha? - vet inte ;s två?
5. Vill du gifta dig? - om jag verkligen är kär ^^ men jag vill inte gifta mig i kyrka

6. Favorit tid på dagen? - vet inte
7. Humör just nu? - deprimerad, eftersom jag var i kyrkan innan :c
8. Sugen på just nu? - någonting att äta, min mage kurrar xd


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Noes
2. Sjungit? - sjöng visst med lite i knockin' on heaven's door innan, woops
3. Blivit kramad? - ne
4. Känt dig fånig? - haha ja...
5. Saknat någon? - liite
6. Dansat galet? - faktiskt inte...
7. klippt håret? - noes
8. Gråtit? - ne


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej
2. Har du en hund? - aa, fast han tillhör liksom hela familjen
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon, men jag har lättare att somna när jag sover ensam
4. Tror du på spöken? - ja0, i guess
5. Är du mörkrädd? - faktiskt ja :c
6. Vad vill du ha just nu? - en kamera och piercingsmycken


KÄRLEK
1. Är du singel nu? - jääs
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - mmhmm
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - i dunno
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - har inte varit ihop med någon på riktigt...
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - probably... xd
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - ne
7. Har du varit på en blind-date? - nope
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - nope
9. Saknar du någon av dina ex? - har inga
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nope
11. Brukar du tänka på dina ex? - ne
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - ...

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - inte direkt bästa, jag har många c:
14. Är du ofta med dina vänner? - inte alltför ofta, tyvärr. :c
15. Vad brukar ni hitta på? - nörda oss vid datoooorerna
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - mmhmm!
17. Vem vet mest om dig? - vet inte riktigt... O_o


OM DIG
1. Hur lång är du? - typ... 171?
2. Vart bor du? - det skrev jag ju innan... xd
3. Är du nöjd med ditt rum? - nae, det är för litet :c
4. Villken är din riktiga hårfärg? - blond, samma som jag har nu
5. Vad väger du? runt 60 kg senast jag vägde mig...
7. Har du någon sjukdom? - diabetes
8. Är dina föräldrar skilda? - nope
9. Gillar du skolan? - jag har inget emot skolan, jag hatar bara de som går där eftersom de klassar mig som emo.
10. Hur svarar du i telefonen? - "Hej det är Felicia ***." Fail. :c

VAD
1. Åt du senast? - frukost, cornflakes med mjölk och två mackor
2. Drack du senast? - vatten eller äppeljuice
3. Har du på fötterna? - vita sockar med svarta prickar
4. Lyssnar du på just nu -
Guns N' Roses – Reckless Life - Live Version (Explicit)
5. Gillar du mest hos dig själv? - typ inget ;s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen