fredag 21 januari 2011

Tristess

Sånt här gör ju jag när jag har tråkigt, mmhmm!

Namn: Felixia Presley Jett

Kallas för: Felicia, Feffe, Felixia m.m...

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Två i läppen + öronen

Tatueringar: Inga än tyvärr... Vänta bara tills jag blir arton, moahahah!

Längd: Typ 1.80 cm...

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Mörkblont

Fräknar: Tyvärr... :c

Motto: Screw reality, I'm going to Disneyland.

Kär? Nope

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, utomlands, typ Memphis i USA eller Cornwall i England

Tycker du att du är attraktiv? Nej.

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Olika, från gång till gång. Vanligast Sunsilk. :3

Vad är du rädd för? Mycket, mörker, spindlar and stuffZ.

Gillar du att tvätta? Inte direkt...

Gillar du berg- och dalbanor? Det beror på. :3 Det är ju självklart kul att åka, men samtidigt lite småläskigt...

Senaste…

Filmen du hyrde? Change of Habit, en film med Elvis Presley i en av huvudrollerna! :'D

Filmen du köpte? Hmm, det var en evighet sen, men det var väl filmen "Elvis" på Gekås för några månader sen.

Låten du hörde: Lyssnar just nu på Ramones – Pet Semetary, är helt kär i dem. :3

Låten du laddade ner? Har faktiskt aldrig laddat ner något.

Personen du ringde? Hannah tror jag

Personen som ringde dig? Parama

TV-program du såg? Typ Bolibompa i morse med mina syskon xd

Person du tänkte på? Mamma


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Faktiskt inte... Känns onödigt att gråta över idioti!

Gråtit över en flicka? Antagligen...

Ljugit för någon? MMHMM! xd

Varit i slagsmål? Faktiskt inte ^^

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Noes

Antal…

Gånger du varit kär? Har ärligt talat aldrig varit riktigt kär. Inte ens lite kär.

Gånger ditt hjärta brustit? NEVAHHH!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ nån gång.

Senaste…

Boken du läste? I taket lyser stjärnorna, som jag läser i skolan

Personen du fick e-mail av? Fucking Facebook

Personen du fick sms av? Chibiiii! :D

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Typ två minuter sen xd

Saken du köpte? don't remember... O_o

Vad har du gjort idag? Varit i skolan, dampat, matat min kanin, knarkat rockmusik (gör jag fortfarande) och haft tråkigt

Brukar du svära mycket? Ibland

När stiger du upp på morgonen? Typ kvart över sex/halv sju på vardagarna (tidigare om jag ska duscha eller något) och typ sju/åtta/nio på helgerna.

Vad har du på dig? Svarta tights, jeansshorts och en svart t-shirt ^w^

Vad ska du göra ikväll? Kanske se på film, dunno c:

Vad är du allergisk mot? Socker och mobbare. F:

Var har du ont? Ingenstans just nu, men hade lite ont i huvudet innan,..

Använder du hårspray? Nope

Kan du stå på händer? Nej

Salt eller socker? Beror på

Gillar du ketchup? Naaah, sådär

Är du glad nu? Ganska

Var du glad igår? Ganska

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad...? xd

Göteborg är… ? En stad som jag gillar. Det är najjjs där. :3

Kan du sjunga? Inte jättebra... xd

Land du vill besöka? England, USA, eller något annat hardcore land (gärna som producerar awesome musik)!

2 kommentarer:

  1. ''livit arresterad? Nope''

    trodde ju att det var du som blev tagen för våldtäkt i örebro.. ;$

    SvaraRadera
  2. Felicia, vi måste bestämma om radio wake up call du vet? :D Jag vill sjuuuukt gärna hade varit så grymt coolt!!! :D Vill du ringa....? ;) <3

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen