torsdag 13 januari 2011

In his boots of fire

Alltså... Jag gillar inte riktigt Blogspot, vet inte varför. O-O Men jag gillar det samtidigt bättre än blogg.se... Vet inte vad jag ska välja, dåligt. :c
Sitter och läser Slash-boken, har inte mycket kvar nu buhu. >:
Och min absoluta favoritlåt just nu, (självklart) med The Runaways: The Runaways – Boots of Fire. AMAZING, fast det är i och för sig alla deras låtar. :33
Mjaoo, här kommer några random bilder från när jag var med Banna senast. ^w^Charming, HAHA. xd Men det var vääääldigt kul i alla fall. cc:
Nu har de flesta gästerna åkt hem efter Cassandras kalas... Tog två enorma bitar tårta, kändes som om jag skulle spricka innan, haha. :cc

1 kommentar:

  1. Haha, fin första bild!xD <3

    SV: Ja.. sittn on tha toilet!xd

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen