fredag 28 januari 2011

We've got the American Jesus

Åååååh, nu blir jag besviken. :c
Jag hade tänkt åka och shoppa med Banna efter skolan, men det blev inte av så mamma sa att vi kunde åka in i stället. Men nu startade inte biljäveln?! Så jag kommer inte in till stan, *besviken* :c Jag hade tänkt shoppa loss på JC (som har utförsäljning och rea, och jag har TVÅ presentkort för ca 400 kr) och Zombie, som har rea. Nu blir jag lite ledsen i ögat...
Och jag hatar verkligen skolan. Eller ja, i alla fall den nya "skollagen." Visserligen fattar jag inte mycket, men det verkar ingen göra. Ska de dela på klasserna? Jag hatar men(tor)sgrupperna, har gjort det ända sen det började, men nu verkar det som om vi ska "leva" i dem. >____<' Alla åttor ska gå i ett hus, alla sjuor ska gå i ett hus, alla nior i ett hus och alla sexor i ett hus... Så jäkla dåligt! >: Nu ska jag gå och dö, *cut cut.*
Skriver mer när jag är på bättre humör. Nu ska jag knarka Bad Religion och träna och sura.

1 kommentar:

  1. haha, nee!!! Vi åkte fan t stan iaf douma mama!:< jag hoppades på att hitta dig på stan eftersom jag trodde att du oxå skulle vara där:F :<

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen