tisdag 25 januari 2011

I walk the line

Förlåt för sämst uppdatering i dag. Men vi besökte ungdomsmottagningen i morse, sen gick vi runt på stan och åt på cafè. Jag beställde en ostmacka och en bakad cheesecake med vanilj och hallon. Seriöst... Det bästa jag någonsin har ätit, *käääärläk* <3
Efter det vandrade vi runt lite på stan... Jag och Matilda besökte fotografen som vi antagligen ska praoa hos, men det fanns ingen där. Sen gick vi förbi Zombie, som tyvärr var stängt, och några andra affärer. Dåligt att nästan ingen tar emot praoelever. :c
I alla fall, sen gick vi till Hemmakväll. Jag köpte Magnum Strawberry White, världens godaste glass. <3 Fast jag åt bara typ halva, för när vi nästan var tillbaka vid bussen när vi skulle hem så slängde jag den. Vid busshållsplatsen mötte vi resten av klassen och någon sa att en restaurang jämte busshållsplatsen hade öppet, och jag bara: "Åh, jag är hungrig..." xd I am fail!
Sen hände inte så mycket mer... Vi gick ner till idrottshallen, totalt onödigt, för jag ramlade i snön och sen var vi där i typ femton minuter innan vi skulle gå upp till skolan igen. >: Fast då ramlade jag inte, tat! ^w^ Efter det hade vi Teknikåttan, och efter det så hade vi bara vanlig engelska. AND NOW I'M HOME. Knarkar Johnny Cash och ska snart plugga på spanskaglosorna och börja träna lite, tat. :F
Ska kanske (men bara kanske) åka in till Halmstad i morgon, eftersom mamma skulle köpa någon bänk. I så fall ska jag gå in på Carlings och köpa Guns N' Roses-linnet om det finns. ^w^
Skriver mer senare, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen