måndag 17 januari 2011

Morning Sun

God morgon. ^w^
Ååååh, känner mig lite frustrerad, kunde inte somna i går kväll. :c I vanliga fall brukar jag somna vid runt halv tio (ganska tidigt jag vet...) men nu gick det inte av någon konstig anledning. Så jag låg och vred mig och mådde illa tills jag till slut lyckades somna vid halv tolv/tolv kanske. Mamma (som jag pratade med innan hon la sig vid halv elva-tiden) sa att jag kanske tänkte på kameran... Ja0, jag vet inte, vet bara att jag är ganska trött i dag men det ska nog gå. Fick runt 7 timmars sömn i alla fall...
Sitter och lyssnar på Good Charlotte och ska snart göra mig i ordning. Waah, trött.
Anyways, bloggar mer i skolan, see ya!
Och i dag är det konfirmation (fakk) så jag kommer inte blogga så mycket i eftermiddag/kväll. :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen