torsdag 27 januari 2011

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

(Inte helt ny bild, den är från i höstas. Har inga nya eftersom jag fortfarande inte fått över dem från systemkameran. Och jag hatar PhotoBooth-bilder, så ni får nöja er med denna ja0. :c)

1. Jag hatar vissa saker med mig själv, jag antar att jag har ganska dåligt självförtroende.

2. Jag lyssnar inte på någon "modern" musik, förutom The Pretty Reckless, fast dom gör typ rock/grunge... O___o Men jag lyssnar på rock, punk, rockabilly, heavy metal, grunge... Det mesta som jag tycker är bra. ^w^

3. Jag hatar inte min skola, bara personerna som går där.

4. Jag drömmer om att få flytta utomlands.

5. Många tror att jag är emo, bara för att jag har svarta kläder. Jag stör mig på det. Jag lyssnar på rock, jag klär mig i AC/DC-tröjor (och andra random tröjor.) Hellre emo än fjortis ändå...

6. JAG HATAR FJORTISAR OCH JUSTIN BIEBER-FANS, KOM SÅ DÖDAR VI DOM!!!!! fast ne.

7. Jag är ganska hyperaktiv, ialla fall när jag umgås med folk jag gillar. :3

8. Jag är blyg/tyst kring folk jag inte känner.

9. Jag gillar inte matte eller idrott i skolan, eftersom jag är dålig på det. ):

10. Orkarinteskrivamermen... Jag har diabetes! Fast det visste ni redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen