lördag 15 januari 2011

OMG rat!

HERREGYYYYYYD, jag fick nyss panik. :ccccc
Jag var ute och skulle mata Rosie (min kanin, som för tillfället bor i vårat uthus) och hade just gett henne mat och skulle ge henne lite vatten. Men så hörde jag hur något gnagde bakom frysen som stod bakom mig. Jag insåg att det var en råtta, så jag fick världens panik och bara sprang därifrån och in i huset och gömde mig i min säng... Efter att ha sagt till mamma och bett pappa ta hand om det, haha... :c Jag har inget emot råttor egentligen (fast jo... De är ganska läskiga. >:) men det där var läskigt, eftersom den lät så högt! D:
Men anyways... Nu sitter jag och lyssnar på Joan Jett och fick nyss reda på att mammi får pengar på sitt konto på torsdag, och då kan jag beställa piercingarna! :33 Tror bestämt jag tar och beställer båda, ifall jag skulle ändra mig/vilja byta då och då. ^w^ Dock är CBR-ringar svåra att få på, det vet jag. D: Men jag läste någonstans att man kunde "be sin lokala piercare om hjälp" med att få på dom, så det kan jag ju alltid göra... <: Dessutom kostar det bara 90 kr för alla de fyra jag ska beställa i så fall. c:
JOAN <3

2 kommentarer:

Leta i den här bloggen