tisdag 25 januari 2011

Nejmen tja!

Sitter och drogar Black Veil Brides och har tråkigt. Har precis ätit frukost, duschat och borstat tänderna, snart ska jag gå ner och sminka mig/fixa stuffzzzz. Klockan är bara sju, får damp på att jag blir klar tidigare och tidigare. >___<
Ska btw till Halmstad i dag efter skolan, me so happii naow! ♥ Ska äntligen gå in på Carlings, tat. :3 Hoppas verkligen Guns N' Roses-linnet finns kvar. ^w^
Gosh, jag är trött. Somnar senare och senare för varje dag känns det som. :cc
I dag har jag spanska, svenska/SO, matte och NO, mmhmm. Hoppas vi får tillbaka matteproven, och hoppas jag fick G i alla fall... :c
Men ja0, nu ska jag gå ner och börja göra mig i ordning. Bloggar mer senare, see ya!

1 kommentar:

  1. Tror du kommer få mer än g! Men jag vill oxå till Halmstad!! Haha ;)

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen