söndag 23 januari 2011

Nothing really matters

Woooooaw, tror seriöst det var alkohol i det vinet man fick i kyrkan under nattvarden innan, för nu kan jag knappt skriva någonting på datorn. (Trots det lyckades jag skriva de här raderna, HAH!) och innan när jag skulle gå ut så hoppade jag runt och ramlade in i saker och krossade nästan en stol. :c JAG SKA ALDRIG MER DRICKA VIN I KYRKAN! xd
Har pluggat i dag, illa. >: Och så har jag lyssnat på musik, allt i från Emilie Autumn till Elvis Presley. Innan fick jag se mitt rum, och det är inte mycket kvar nu! :D Pappa skulle snart sätta i lampor, sen är det typ bara tapeter kvar. :3 Och det blir inte riktigt åtta meter, eftersom ca. 2 meter försvinner till garderoben. Äntligen slipper jag dela garderob med Bert... <3
Men ja0, nu ska jag återgå till pluggandet. Vem är dum nog att sätta ett matteprov på en måndag?! *Dampa loss*

2 kommentarer:

  1. VI MÅSTE HA GIRLIEPARTEEEY NÄR DITT RUM ÄR KLART?! 8DD * fast då kan jag inte komma för jag är en man, hihiih. *

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen