lördag 29 januari 2011

Shoppat

Mamma skulle in till stan och handla lite mat, och hon fick låna pappas bil (eftersom hennes har damp...) och då tog jag tillfället i akt och följde med in. Jag hann springa in på Zombie (min absoluta favoritaffär) och även JC, som också är awesome. På Zombie köpte jag:
Ett par supersöta örhängen i form av glassar för 79 kr! ^w^ (Ja jag är osminkad.)
På JC köpte jag:Ett vitt linne för 149 kr och ett rutigt, mörkblågrönt linne för 10 kr. Jag använde mitt presentkort där. :33
Så ja, jag är väl ganska nöjd med dagens köp. Hoppas jag kan åka in till stan efter maten med, tillsammans med Banna och kanske Matilda också... o:

2 kommentarer:

  1. mm, var inte bilen sönder-.-

    SvaraRadera
  2. onödigt at du åkte till stan själv och sen förväntar dig att du ska få åka in med dina sk kompisar sen med btw ._.

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen