lördag 29 januari 2011

Dag 03 - min favorit årstid och varför.

God morgon. ^w^
Sitter och knarkar Helloween och har tråkigt, wahwah. Min syster hade en kompis som sov över här i natt, och hon är jätteläskig. D: Hon bara satt och stirrade på mig när vi åt frukost, och sen fortsatte hon att stirra på mig. O____O' Erikas kompisar är konstiga... >__>'
Mah, trött som en bäver. Försökte somna ganska tidigt i går, men det gick inget vidare... För jag brukar ha ganska svårt för att somna. Så jag bara låg där som ett retard. xd
Men anyways, tänkte svara på:

Dag 03 - min favorit årstid och varför.

Jag gillar hösten. Eller snarare älskar. Precis innan all jäkla snö kommer och fuckar upp mitt liv, och just när den jobbiga damp-solen har försvunnit. Jag gillar färgerna, löven, den perfekta kylan, allt! Dessutom fyller jag år på hösten, tat. :3 Gillar varken sommar eller vinter, men våren är väl okej... ^w^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen