onsdag 19 januari 2011

Nikon D5000

Ja, nu har jag äntligen fått min efterlängtade kamera! :'D Dock har jag inte tagit några bilder eftersom batteriet skulle laddas. Men jag måste säga att jag är sjukt nöjd. Kameran ser helt ny ut, men det stod att den var använd några gånger. Det syns inte. Åh, jag tror jag är kär. *Hjärta.*
Några random bilder där jag posar järnet med min nya kamera:
Det ingick både laddare och en sladd som man överför bilderna till datorn med, trodde bara att kameran, väskan och ett minneskort ingick. Men det var tydligen ett helt kit! Det är ganska sjukt att många betalar runt 6000 eller 7000 kr för en ny sån här kamera i affärerna, där bara kameran + objektivet ingår. Jag fick kameran, objektivet, minneskort, batteri + laddare, överföringssladd, en CD där man lär sig lite om kameran och sen en massa papper där det står om den. *Happydance.* OMG, thanks mammi! cc':

2 kommentarer:

Leta i den här bloggen